My Supersoul Sister

Siapakah wanita ini? Special sangat kea sampai ade dalam blog aku? Yeahhh! She's so special to me! She's my lovely sister. Even dia bukan kakak kandung aku tapi aku dah anggap dia macam kakak kandung aku sendiri. Aku sayang sangat kat dia ni. Dia lhaa kakak pertama aku. Tiada yang kedua and seterusnya :) *bangga lettew kau nyahh :P heyy heyy! aku sayang dia bukan sebab dia cantik *kenyataan dia memang cantik. Tapi sebab dia sangat-sangat lhaa memahami aku. Dia baik sangat even dia cantik dia tak sombong tau. Kalau korang sakitkan hati dia, memang cari nahas lhaa dengan aku. Haha :D yee-yee jea aku ni kan. Kakak-kakak, adik sayang kakak tau. Thanks sebab sudi jadi kakak adik. Adik mintak maaf atas kesilapan adik yang lalu telah mengguris hati kakak. Iloveyousomuch kakak  ♥ 

p/s : nama kakak aku ni Asheera ;)

TERIMA KASIH AWAK . :*